13:34

Kokosowy zawrót głowy..


 Dobry wszystkim ;) Jak się macie? Jak pogoda u Was? Jak samopoczucie w ta zmienną pogodę? U mnie nie obyło się bez tabletki przeciwbólowej. W dalszym ciągu czekam na to wymarzone słońce i relaks na balkonie.

Jak wiecie w moim mieszkaniu nie ma możliwości, aby się coś nie paliło. 
Jak nie kurczak w piekarniku to z pewnością coś ze sklepu internetowego e-candlelove.pl 
Maniakiem zostałam i chyba już nim będę, bo warto mieć coś małego co sprawia na tyle radości. Chociażby jeden maluśki wosk, a uciechy co nie miara. 
Ostatnimi czasy korzystam nie tylko z dobroci zapachów rozgrzanym ognie ale i tych ,,stacjonarnych".
 
Jakiś czas temu na moim blogu mogliście przeczytać na temat pałeczek zapachowych od marki Yankee Candle, które przypadły mi bardzo do gustu. 
Dzisiaj natomiast przychodzę z kolejnym zapachem do naszego gniazda, a mianowicie z kuleczkami Black Coconut również od marki Yankee Candle ze sklepu internetowego e-cadlelove.pl


Kulki o zapachu kokosa, czyli czegoś co bardzo lubię. Są intensywne, ale wiadomo, że jest to uzależnione od powierzchni jaką będą musiały się zaopiekować.Woń kokosa jest przyjemna i mnie osobiście nie drażni.
Moim zdaniem bardzo fajne rozwiązanie dla osób posiadających dzieci lub np. zwierzęta, których wszędzie pełno. 

Jestem ciekawa czy w Waszych mieszkaniach lub domach królują tylko zapachy wosków, świec czy korzystacie również z zapachów bez użycia ognia. Czekam na info:) 

Zapraszam na mojego Instagrama obserwujcie i bądźcie na bieżąco. 


1 komentarz:

  1. Ojejku znam woski i świece tej marki i uwielbiam je kupiwac i uzywac. Maja ogromny wybor oraz przepiekna game kolorow i zapachów. Ale nigdy nie slyszalam o tych kulkach! Prezentuja sie ciekawie, koniecznie musze ich sprobwac.

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger