05:31

Home decor, czyli Domowebrudy.pl

Hej Hay Hello ;) Za chwilę połowa stycznia. Czas leci jak szalony, tydzień po sylwestrze, a ja mam wrażenie, że dopiero będę szykować kreację. Z racji gorącego okresu wracam z regularnymi postami. Myślę nad ustaleniem konkretnych dni. Miejmy nadzieję, że się uda. 

Jakiś czas temu dostałam przesyłkę od domowebrudy.pl. Sklep z pięknymi rzeczami do salonu, kuchni czy łazienki. Przydatne, estetycznie wykonane i jednocześnie cieszące oko każdego kto przywiązuje uwagę do dekoracji i gadżetów, ale tych przydatnych. 

W paczce znalazł się kalendarz. Zawsze chciałam taki mieć. Oglądając zdjęcia na Instagramie zawsze podziwiałam jak fajnie komponuje się z przedmiotami. Dostępny w stałej sprzedaży na domowebrudy.pl. Mój jest w kolorze białym. Idealnie komponuje się z wnętrzem i świąteczna dekoracja. 


Kolejnym produktem, który bardzo przypadł mi do gustu jest choinkowa tablica, po której można pisać kredą. Wraz z Narzeczonym życzyliśmy Wesołych Świąt tym, którzy odwiedzali nas w tym czasie. Tablica lekka, ale wykonana porządnie i estetycznie. Pisanie po niej kredą nie sprawia trduności. Udekorowana pięknymi spinaczami na brązowym sznurku dodaje jej akcent rustykalny.


Gwiazdki. Coś co bardzo lubię. Idealnie pasujące nie tylko na czas świąteczny, ale uważam, że
w ciągu roku znajdą swoje miejsce w moim mieszkaniu. Drewniane, białe cudeńka wykonane bardzo dokładnie. Dodatkowo zamontowany zaczep i sznurek umożliwia nam powieszenie w dowolnym miejscu i dopełnienie naszego wnętrza. Bardzo przypadły mi do gustu.


Ostatnim produktem, a właściwie produktami są porcelanowe łyżeczki. Idealnie sprawdzają się do kamiennej cukiernicy lub jako ozdoba w kuchni. Na pewno długo posłużą w moim królestwie. Bardzo subtelne kolory, a delikatność tworzywa nadaje dodatkowej elegancji.


Wszystkie produkty można znaleźć na stronie domowebrudy.pl, a także na instagramie. 
Opinie zawarte na blogu są moje i nie są dodatkowo sponsorowane.




1 komentarz:

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger