21:23

Rozdaniowo i walentynkowo..

Hajj:)

Dzisiaj na moim blogu coś nowego, coś co mam nadzieje się jeszcze powtórzy.

Zawsze zastanawiałam się jak działa siła internetu. Rozpowszechnianie informacji w zastraszającym tempie sprawia, że mamy je z pierwszej ręki. Mam nadzieję, że i tym razem tak będzie. 
A mianowicie przychodzę do Was z moim pierwszym rozdaniem. 
W związku ze zbliżającymi się ze świętem zakochanych, a jednocześnie moimi kolejnymi urodzinami (tak mam urodziny 14 lutego i jestem zakochana po uszy <3 ) mam dla Was rozdanie.



Aby wziąć udział w konkursie warunkiem koniecznym jest:

! udostępnienie zdjęcia konkursowego, a także

oznaczenie go hasztagami #agulecgadulec i #e_candlelove


Oczywiście jest konkurs jest i nagroda, którą sponsoruje sklep internetowy Candlelove.pl

Konkurs trwa od 01.02. do 13.02.2017r. ogłoszenie wyników nastąpi 14.02.2017r. 

Jeżeli macie ochotę możecie również zaobserwować nasze konta (agulecgadulec i e_candlelove),
aby wiedzieć na bieżąco co się u nas dzieje i co nowego organizujemy:)

Zapraszam serdecznie rozsyłajcie informacje do przyjaciół i znajomych. 


Samotnym może  uda się zrobić prezent samu sobie,
a zakochanym obdarzyć drugą połówkę<3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger