13:20

Oto i on!

Każda z nas lubi o siebie dbać. Nowinki kosmetyczne  mamy na wyciągnięcie ręki w każdej drogerii, gdzie za niewielkie pieniądze (w zależności od marki produktu) mamy możliwość zakupienia, przetestowania i wykreowania sobie jakiejś opinii o danym kosmetyku. Jednak nie jest to takie łatwe, w przypadku kosmetyków, które nie są dostępne w polskich drogeriach. 
Jakiś czas temu przy świątecznych zawirowaniach, zapominając swojego żelu do twarzy pożyczyłam od siostry.. Hmm pomyślałam spoko coś nowego. Ona zawsze ma coś fajnego, co oczywiście mi się podoba i potem z racji tego, że ma dostęp do austriackiego DM'u proszę ją o małe zakupy. Tak, tak wiem ona już nie może tego słuchać, ale czego się nie robi dla młodszej siostry:) Pożyczając ten żel nie wiedziałam na co się piszę, bo radość z używania nowego kosmetyku to była jedyna pozytywna rzecz w kolejnych minutach. Wycisnęłam odpowiednią ilość i.... o nie! Pierwsze skojarzenie - jak bym wylała na dłoń benzynę prosto z dystrybutora. Pomyślałam, że czego mogłam się spodziewać po mojej siostrze, która przecież z natury uwielbia dziwne rzeczy. Ale ok. Będę twarda. 
Umyłam i.. oniemiałam. Delikatna, oczyszczona skóra, na której ten okropny zapach nie trzyma się tak mocno jak myślałam. Chyba nigdy nie miałam tak dobrego kosmetyku do mycia twarzy, który by nie mazał makijażu tylko bez problemu go zmył. Poznaliśmy się w grudniu 2015 i do dnia dzisiejszego codziennie rano i wieczorem mówimy sobie ,,dzień dobry" :)) Zapach polubiłam, zapas zrobiony. Na pewno nie rozstaniemy się zbyt szybko:) 


Oto i on: alkmene WASHGEL FACIAL WASH
Żel do twarzy z olejkiem z australijskiego drzewa herbacianego


Dodatkowymi zaletami tego produktu jest wygodne opakowanie. 

Buteleczka o pojemności 150 ml. 

Nie ma potrzeby wylewania produktu na dłoń, dzięki wygodnej i higienicznej pompce.

I chyba to co najważniejsze: skład. Chyba najważniejsze w używaniu każdego kosmetyku.


O tym produkcie jedyne co mogę powiedzieć to same pozytywne rzeczy.  Jedynie poza dostępnością, ale cena, pojemność, działanie wszystko na bardzo duży ,,+".

Dziękuję Ci za poświęconą chwilę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger