13:59

Kolejny raz..

Hej.. Po raz kolejny denkujemy:)) Kilka produktów mi się skończyło.. hm.. konca niektórych wręcz oczekiwałam, a niektóre pojawią sie napewno w moim ,,małym" zbiorze kosmetyków.. A więc zaczynamy:) Miłej lektury:))

Pierwszym produktem będzie żel pod prysznic Avon z serii Senses Joyful Tropics Papaya&Peach. Co można o nim powiedzieć? Osobiście miałam ochote jesc go łyżkami:) Przypominał mi letni deserek, pięknie pachniał, fajnie się pienił. Wszystko to co lubię najbardziej. W moim przypadku żele pod prysznic idą w ilości hurtowej i na wannie musi być otwartych kilka. Pojemność 500ml.



Kolejnym produktem jest niestety ten, którego końca oczekiwałam.. Jest to antyperspiran w spray'u Dove Grapefruin&Lemongrass scent. Cóż.. Zapach jak dla mnie zbyt duszący. Zakupione duże opakowanie w Biedronie, po tym jak gapnełam sie, że podczas wyjazdu na urlop mój anty. został
w domu:( Na pewno nie powrócę.. Pojemność 250ml.



Żel pod prysznic Avon z serii Senses Romantic Garden of Eden Exotic fruits&Basil. Jeden z moich ulubionych zapachów. pojemność 250ml.



Szampon do włosów i odżywka. Dostałam paczkę ambasadora, która zawierała miniatury szamponu i odżywki Aussie 3 Minute Miracle Moisture. Rewelacyjny szampon. Fajnie się pienił, mył włosy jak trzeba i przede wszystkim nie obciążał. Co do odżywki to włosy po niej były gładkie, lejące i lśniące. Na pewno do tych produktów wrócę. Pojemnośc szamponu to 300ml i odżywki 250ml.



 Balea mit Pfirsich- und - Wasserlilien - Durf. Żel pod prysznic.  Kocham i uwielbiam jak mówi to Karolina! Żel jest z serii limitowanej przywieziony z Austrii przez moją siostrę. Najlepszy prezent jaki może mi zrobić to kosmetyki z Dm'u:) Koncystencja średnio rzadka, pięknie się pienił, świetnie pachniał i nie wysuszał skóry. Jak dla mnie idealny. Pojemność 250ml.



Ostatnim zdenkowanym produktem jest płyn micelarny z Garniera. Jak dla mnie idealny. Zakupiony w dwupaku w Biedrze za około 22zł. Idealnie zmywał makijaż, nie podrażniał i nie zapychał. Nie piekły mnie po nim oczy. Pojemność 400ml.



Kochani to juz wszystko z mojego denka:)

Dziękuję, że tu dotarłaś/dotarłeś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger