06:29

Relaks..

Hej.. dzisiaj już kolejna niedziela w 2017 roku. Wczoraj ostatki, niedługo kolejne święta.. czas biegnie jak szalony, ale początkowo mialam myśl że to tylko ja mam takie poczucie. Okazuje się ze na szczęście nie..

Jak Wasze głowy dzisiaj? Moja ok.. rosół czeka na podgrzanie, a kanapa wzywa przed tv. Dzisiaj dzien relaksu, odpoczynku przed kolejnym tygodniem, ktory zapowiada sie dosc pracowicie, bo i kalendarz peka w szwach. Duzo rzeczy na glowie jednak po wszystkim będzie ogromna satysfakcja.. 

Nie wiem jak Wy.. ale dla mnie odpoczynek to herbata, koc, cos do obejrzenia w tv i w tle zapach wosku, ktory jest koniecznoscia w moim mieszkaniu. Nie wyobrazam sobie odpoczywac bez unoszacego sie zapachu. Mysle ze jest to moje uzaleznienie, ktore z jednej strony daje mi duzo radosci, a z drugiej pobudza wyobraźnię. 
Sklep internetowy www.e-candlelove.pl z kazda dostawa powala mnie na lopatki. Poczawszy od woskow, daylihtow, swiec w roznym rozmiarze, skonczywszy na akcesoriach, ktore z pewnoscia z naszego palenia uczynia rytual na najwyzszym poziomie. Wszystko oczywiscie wg preferencji i gustu.  
Z pewnością warto poswiecic chwile, aby odwiedzic https://www.e-candlelove.pl i zapoznac sie z asortymentem.
Przy niedzieli zwlaszcza, gdy za oknem jest szaro, buro i ponuro to nie ma innej opcji jak umilic sobie odpoczynek walacyjnym zapachem od Yankee Candle oczywiscie dostepny w sklepie internetowym e-candlelove.pl

Pierwsza moja propozycja to  oczywiscie Pineapple Cilantro.


Wosk Yaknkee Candle Pineapple Cilantro to świeże plastry ananasa połączone z wiązka kolendry. Idealne połączenie, która orzezwia mnie w najbardziej senny dzień. Przyjemny zapach od Yankee Candle, który nadaje się zarówno na małe jak i duże powierzchnie w zależności od tego jaka chcemy uzyskać intensywność w pomieszczeniu. Cudowny zielony kolor również kojarzy mi się z samymi dobrymi rzeczami. Pineapple cilantro jest zestawieniem, które bardzo mnie zaskoczyło. Oczywiście w ten zapach jest zaopatrzony sklep internetowy e-candlelove.pl


Druga moja propozycja jest Wild Fig od marki Yankee Candle dojrzała, słodka figa, która przebyla tysiace kilometrow, aby sprawic radosc swoim zapachem i smakiem. Wild fig idealnie oddaje dobroć prawdziwych owoców. Swoją intensywnością nadaje się na małe jak i duże powierzchnie, w których będą królowały slodkie akcenty, ale nie sa one nachalne i męczące. A w krainę drzew figowych z pewnością wprowadzi nas sklep internetowy e-candlelove.pl

Na dzisiaj to wszystko;) zapraszam do odwiedzenia mojgo instagrama i oczywiscie e-candlelove.pl

Buziaki ♡♡♡


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger