07:57

Przemyślenia..

No Haj:) jak by to powiedziała Pamela z ,,Miodowych lat". ;)

Dzisiaj u mnie było wyjazdowo, ale 3 dni weekendu rozpoczynam z takim przemyśleniem, że jak lubisz coś robić, to robisz to na sto procent, jak już pracujesz i bierzesz sobie wolne to i tak myślisz czy wszystko dopięłaś na ostatni guzik, czy wszystko zakończyłaś, czy wszystko gra, jak lubisz woski zapachowe to zabierasz je w torebkę i jedziesz nawet w najdalszą podróż. Ja je zabrałam w najdłuższa swoją podróż, czyli do mojego życia. Były są i będą. Nawet w momencie największego zmęczenia, kiedy lampka wina jest jedynym ukojeniem po ciężkim dniu. 


Mój odpoczynek wieczorem zazwyczaj wygląda tak samo z małymi wyjatkami. Jedyne co się nie zmienia to towarzyszące świece lub woski od sklepu internetowego e-Candlelove.pl, który z chwili na chwile zaskakuje mnie na nowo asortymentem i wprowadza w świat zapachów. Ciąglę się z nimi zapoznaje ale moi faworyci i najukochańsze zapachy już się kompletują. 

Ostatnio odpoczywałam z lampką wina i Sweet Apple dużą świecą od marki Yankee Candle ze sklepu internetowego e-Candlelove.pl. Świeca To zapach jednej z jesieni mojego dzieciństwa, kiedy jesienią  jabłka były zbierane w drewniane skrzynki przed pierwszymi mrozami. Myślę, ze nazwa świecy w 100% oddaje jej zapach. 
Delikatnie słodki, soczysty i dotknięty pierwszym przymrozkiem. Sweet Apple jak dla mnie jest zapachem zarówno na make jak i duże powierzchnie w zależności od upodobania. Zapach soczystego, zmrożonego jabłka możemy mieć w swoim mieszkaniu o każdej porze roku dzięki sklepowi internetowemu Candelove.pl

W roli przypomnienia!!





Aby wziąć udział w konkursie warunkiem koniecznym jest:

! udostępnienie zdjęcia konkursowego, a także

oznaczenie go hasztagami #agulecgadulec i #e_candlelove

! zaobserwowanie profili na Instagramie @agulecgadulec i @e_candlelove

Oczywiście jest konkurs jest i nagroda, którą sponsoruje sklep internetowy Candlelove.pl

Konkurs trwa od 01.02. do 13.02.2017r. ogłoszenie wyników nastąpi 14.02.2017r. 

Jeżeli macie ochotę możecie również zaobserwować nasze konta (agulecgadulec i e_candlelove),
aby wiedzieć na bieżąco co się u nas dzieje i co nowego organizujemy:)

Zapraszam serdecznie rozsyłajcie informacje do przyjaciół i znajomych. 



Samotnym może  uda się zrobić prezent samu sobie,
a zakochanym obdarzyć drugą połówkę<3 <3 <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger