09:43

Przywoływanie lata ciąg dalszy..

Hay.. Dzisiaj zaniemogłam. Tak czasami mi się zdarza. Dobrze, że mam możliwość pracowania z domu to mogłam dzisiaj skorzystać z tej oto jakże atrakcyjnej propozycji. 
Za oknem deszczowo.. Typowa jesienna pogoda w środku zimy.. Wiatr urywa głowę, a krople deszczu bija po szybach jak by były czemuś winne.. Taką pogodę lubię w lecie, kiedy po tygodniowym upale przychodzi jeden dzień ochłodzenia i można w spokoju odpocząć.. Ale co za dużo to nie zdrowo.. :)

Dzisiaj postanowiłam przywołać lato po raz kolejny razem ze sklepem internetowym www.e-candlelove.pl, którego asortyment pasuje do każdej pory roku.. Postanowiłam przywołać lato dwoma zapachami..


Pierwszy z nich to Strawberry Buttercream puszysty krem waniliowy udekorowany świeżymi soczystymi truskawkami, którego kremowosc i zapach skusi nawet zwolenników dobrego trybu życia. Kojarzy mi sie z najlepszym deserem, który miałam okazje jesc. Strawberry Buttercram od Yankee Candle to wosk który jest delikatny i zdecydowanie nadaje się na małe powierzchnie. Idealny zapach może zawładnąć Waszym mieszkaniem, a to wszystko w sklepie internetowym e-candlelove.pl


Natomiast drugi to Lake Sunset wosk od marki Yankee Candle to wspomnienie lata, relaksu nad jeziorem wśród trzciny, gdzie słychać jedynie rechot żab i śpiew ptaków. Zapach od Yankee Candle nadaje się na wieczorny relaks po ciężkim dniu. Nie jest drażniący wręcz bardzo przyjemny i delikatny. Chwilę relaksu możecie poczuć dzięki e-candlelove.pl 


Mam nadzieje, że uda mi się nie tyle co przywołać lato ale piękną wiosnę ;)

Zapraszam na mojego Instagrama www.instagram.com/agulecgadulec





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger