10:25

Przywołuje lato!


Hej.. Za oknem jest typowa jesienna pogoda, ale gdyby nie ten brudny śnieg. W związku z tym postanowiłam przywołać trochę lata:) 
Wakacje nad morzem to z jednej strony tłum ludzi, który się o siebie potykają, stragany z pamiątkami, a z drugiej strony czas odpoczynku, plażowania, złotej opalenizny i wieczornego grillowania. Bywałam nad naszym polskim morzem i z chęcią bym tam wróciła, ale nie tylko latem. 
Dzięki temu, że sklep internetowy www.e-candlelove.pl ma szeroki asortyment, to postanowiłam przywołać wcześniejsze lato wraz z woskami Kringl Candle. 



Pierwszy z nich to wosk Set Sail od marki Kringl CandleZapach przywołujący najlepsze urlopowe wspomnienia. Szum wody, powiew wiatru i piasek nagrzany słońcem. Wosk od marki Kringle Candle idealnie wprawi nas w wakacyjny nastrój nawet w czasie zimy. Zapach ten kojarzy mi się z moim pierwszym wyjazdem nad morze, kiedy głowę urywał wiatr, a statki gdzieś pływały w oddali przykuwając tym samym uwagę plażowiczów. Set Sail idealnie wkomponuje się zarówno w małe jak i duże powierzchnie w zależności jakie natężenie zapachu chcemy uzyskać. Najlepszym przywoływaczem wspomnień jest sklep internetowy e-candlelove.pl


Drugi przywoływacz wspomnień to Splash również od marki Kringle CandleWosk z tych, które lubię najbardziej. Świeży, delikatny, nienachalny a jednocześnie zawierający nutę eleganckich męskich perfum, które kojarzą mi się z człowiekiem biznesu. Wosk Splash od marki Kringle Candle moim zdaniem jest idealny dla osób, które cenią sobie zapachy neutralne i lekkie. Myślę, że idealnie będzie pasował do dużych przestrzeni, których nienaganny wystrojem połączony z Kringle Candle Splash tworzą połączenie idealne. Woski o zapachu elegancji z pewnością znajdziecie w sklepie internetowym www.e-candlelove.pl



Bardzo lubię zapachy, które mi coś przypominają, z czymś mi się kojarzą. Odpalając je banan robi się od razu na twarzy:) 

Wpadajcie na mojego instagrama ;) Zapraszam na dłużej;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger