12:08

Testowania czar..

Hej dzisiaj coś nowego na blogu. Coś z nowej beczki, czego jeszcze nie było. Na szybko, ale jest. Zabieganie daje o sobie znać w każdej kwestii. Kwiatki usychają, a mieszkanie trzeba odgruzowywać. Trudno. Czasami i takie chwile są w naszym życiu, że czas ucieka i kursujemy między dwoma miejscami. Dom - praca z trasą odwrotką oczywiście praca dom. Nie ma co narzekać, bo zawsze może być gorzej.

Ale tu nie o tym. Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę. Wiedziałam o niej bo moja poczta mnie uprzedziła mailem. A mowa tu o EverydayMe. Strona, która umożliwia nam testowanie produktów. Ciekawych, przydatnych i z różnej kategorii.

Mi tym razem udało się załapać na testowanie serii Blend-a Med, w której skład wchodzi pasta do zębów Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection, a także produkt przyśpieszający wybielanie zębów Whitening Accelerator. Dodatkowo książeczka, w której możemy notować badanie opinii, pakiet ulotek, a także przewodnik projektu. 


Pasta do zębów i..


produkt do wybielania zębów..


Jestem bardzo ciekawa efektów, ale trzeba być cierpliwym i regularnie używać, a rezultat powali nas na kolana:)








1 komentarz:

  1. Jest to rewelacyjny zestaw dla każdej osoby, która chce mieć piękne i zdrowe zęby. Już po pierwszym użyciu zauważyłam rezultaty. Uczucie świeżości jest intensywne i utrzymuje się długo. Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 agulecgadulec , Blogger